wtorek, 2 kwietnia 2013

Wesoły dodatek wielkanocny :3

Witam was w wesołym dodatku :3
Dobra było święto Chappy, a ja nawet z braku czasu nie stworzyłam, żadnego Wielkanocnego opowiadanka. Trzeba to jakoś nadrobić, więc korzystając z rady koleżanki dodam zdjęcia nie mojego autorstwa.








Nadal wolę IchiRuki, ale przyznajcie, że to jest urocze. Ja przyznaję, że jest uroczę. Bez bicia!






Umm... Miałam tego więcej, ale przy dodawaniu ponad połowa wyrzucona. W każdym razie... Wiem, że notka trochę spóźniona, ale nawet w śmigus-dyngus był dla mnie 'zalatany'. Mam nadzieję, że świetnie się bawiliście z rodziną, a w śmigusa byliście cali mokrzy lub przynajmniej w śniegu. Moi durni znajomi robili zająca ze śniegu. Co za ludzie... Ogólnie kupiłam sobie japońskie fiszki wiem, że ichi to jeden, ni to dwa, san to trzy. Nie ma to jak nauka cyferek xD
W sumie jak tak spojrzeć to wychodzi "Ichi-nii-san", ehh... Może te fiszki są zakłamane o.O
Dobra. Kończę tą notkę, która jest strasznie o moim życiu. Sayonara! Mata ashita! Oyasuminasai!

Pozdrawiam serdecznie
Mitsuko Hitsugaya

PS. Wszystkie japońskie słówka z tej notki znajdą się w słowniczku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz