niedziela, 5 maja 2013

Nowy dział: "Za kulisami" - odc. 1

Mitsuko: Ohayo! Jak wam się podobał nowy rozdział?
Hichig: Był denny.
M: Wcale nie! Kłamiesz! *płacze w kącie*
Toshiro: A ja tu po co? *znudzooony*
M: Jeszcze się pytasz! Jesteś moim mężem, Shirku! <33
T: Czy ja czegoś nie wiem?
M: "Mitsuko Hitsugaya" nic, a nic ci nie mówi?
T: Zbieżność nazwisk.
M: To znaczy, że nie wierzysz w nasz zwią... *przerywa, bo w takich chwilach najczęściej jest pocałunek z zaskoczenia*
*ciszaaaa*
T: *nic nie robi*
M: Zrywam nasze zaręczyny! *biega po pokoju i płacze*
T: Z kim mi przyszło pracować. o.O
Hi: ... A myślałem, że to Ichigo jest niedorozwinięty.
Break: Wiecie, że macie jeden umysł.
*w tle leci muzyczka "fantazja, bo fantazja jest od tego..."*
Hi: Wiecie, że tam powinno być "dum dum dum" by wzmocnić napięcie?
*w tle leci muzyczka: "dum dum dum... słonik dumdalski!", którą w przedszkolu wymyślił Hichigo*
Hi: Niee!!! *drze się na cały głos i pada na kolana*
B: "Fantazja, bo fantazja jest od tego, żeby bawić się, żeby bawić się, żeby bawić się na całego..." *śpiewa cicho*
M: Break został jeszcze przy poprzedniej piosence...
Shikamaru: Dobra, zrozumiem wszystko, tylko czemu tam gdzie jest "Bleach" i "Pandora Hearts" wrzucacie też tylko jedną postać z "Naruto".
Autorka: *z nieba pojawia się ostre słońce* Bo jesteś fajny i już się nie udzielaj!
Sh: Dobra...
B: Dostanę lizaka? *robi proszące, szczenięce oczka*
A: Proszę... *z nieba z niewyjaśnionych okoliczności spadają dwa lizaki jeden normalny, a drugi wersja mini dla Emily* Do usłyszenia. *światło znika*
B: Nie ogarniam, ale mamy lizaki, Emily! *Break biega po pokoju, a Shikamaru i Toshiro nic nie ogarniają*
T: Ciągle nie rozumiem czemu mam brać w tym udzia... *Mitsuko rzuca mu się na szyję i przerywa monolog*
M: Jesteś tu, bo ja nie mogę być z Tobą tam. Bo: *śpiewa* "Mówić ci, że kocham cię, tam nie możliwe jest, to tak rani mnie, aż świat tak szybko już..."
B: Strasznie fałszujesz... Lizak! *rzuca się na lizaka*
Len Kagamine: Ona sfałszowała moją piosenkę TT-TT Jak mogłaś ty potworze! Ja ją wymyśliłem po to by pokazać jak mi brakuje Rin, a ty?!
M: Ale ona żyje... *nie ogarnia*
L: Ale w piosence nie żyła! *płacze* Z resztą teraz nagrywamy teledysk do piosenki "World is mine", a tam jestem przez nią w 100% wykorzystywany! TT-TT
M: Co, bo teledysk do piosenki "Spice" fajnie się nagrywało?
L: Zakończmy ten temat.
M: Ale przyznaj, że fajnie to go skończymy!
L: Tak było fajnie! Mogłem sobie poleżeć na Rin!
Rin Kagamine: Len! *trzaska go po twarzy*
B: On jest nieprzytomny...
M: Do szpitala! *odciąga Rin od niego*

Tera czy uratują Len'a przed straszną śmiercią? Dowiecie się w następnym odcinku! *yey!*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz